LiveZilla Live Chat Software

Fragt og leverance

Leveringsmåder. Vi sender pakker op til 30 kg. til alle EU-lande samt Norge, Grønland, Island og Færøerne. Ordrer over 30 kg. sendes pr. fragtmand, eller i flere GLS pakker, hvis dette er muligt og billigere. Din ordres valgbare leveringsmåder vises før du godkender din bestilling.

Leveringsomkostninger. Leveringensomkostningerne forbundet til hvert valgbart fragtalternativ er ligeledes tydeligt vist, før du bekræfter din ordre.

Leveringstid. Hver vare i vores netbutik har en lagerstatusindikator:
- En grøn indikator viser, at varen er på lager nu og kan leveres straks.
- En gul indikator viser at varen er på fjernlager. Leveringstiden er derfor kendt, oftest 6 til 12 dage (klik på indikatoren for angivelse af præcis leveringstid).
- En rød indikator viser at hverken vi eller vores leverandør har varen på lager. Leveringstiden må da forventes at være mere end 12 dage.
Hvis du afgiver en fler-linjeordre, da vil vi sende alle varer når eventuelle restordreliner er leverbare. Det er således leveringstiden for restordrelinjen med den længeste leveringstid som bliver ordrens leveringstid. Ønsker du at vi skal udføre strakslevering, af lagerførte varer, da bedes du påføre din bestilling en bemærkning om at "split-levering" ønskes. Du kan logge ind og se dine restordre leveringsdatoer under hovedmenuen: "Mine ordrer" > "Igangværende ordrer".

Modtagelse. Kontroller altid forsendelsen for transportskade inden kvittering for modtagelse. Såfremt der er skade på pakken gøres indsigelse over for transportøren på stedet - Der må aldrig kvitteres for modtagelse uden at gøre anmærkning på fragtbrevet, hvis der er synlige skader på forsendelsen. Anmærkningsfri kvittering for modtagelsen, er at godekende, at forsendelsen er modtaget i god behold, herefter kan transportøren ikke gøres erstatningsansvarlig for transportskade. Derfor, er pakken synligt beskadiget påføres kvitteringen "nægtet modtagelse" transportøren tager da pakken med igen. Herefter skal vi kontaktes. Transportskader eller mangler skal anmeldes til os på modtagelsesdagen eller senest den efterfølgende hverdag. Ellers kan vi ikke hjælpe med erstatning fra transportøren. Når du har modtaget dine varer, bør du sammenholde disse med faktura/følgesedlen. Eventuel fejlleverance skal meddeles os på modtagelsesdagen eller senest den efterfølgende hverdag.

Bortkomne forsendelser. Alle vore forsendelser er transportforsikrede. Det vil sige, at skulle en pakke bortkomme under forsendelse, da erstatter vores transportør op til det fakturerede beløb. Er din forsendelse ikke ankommet til bekræftet tid kan du bede os efterlyse forsendelsen hos transportøren. Vi udbetaler erstatningsbeløbet eller genfremsender de bestilte varer uden beregning, hvis transportøren ikke kan finde og levere forsendelsen inden for 10 hverdage. Bemærk, vi påtager os ikke økonomisk ansvar for forsinkede leverancer.

ELEXTRA.dk
Din elektronikspecialist